Dolar 46,4627
Euro 53,2248
Altın 6.260,77
BİST 14.820,81
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ordu 24°C
Az Bulutlu
Ordu
24°C
Az Bulutlu
Paz 25°C
Pts 25°C
Sal 24°C
Çar 26°C

BAŞKAN GÜLER’DEN SINAV ÖNCESİ ÖĞRENCİLERE MORAL ZİYARETİ

BAŞKAN GÜLER’DEN SINAV ÖNCESİ ÖĞRENCİLERE MORAL ZİYARETİ
19 Haziran 2026 12:45

ÖĞRENCİLER YIL BOYUNCA BU KÜTÜPHANELERDE GELECEĞE HAZIRLANDILAR

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından Kirazlimanı Yaşam Merkezi ve Ulu Cami altında hayata geçirilen kütüphaneler üniversite sınavına hazırlanan öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği eğitim ve çalışma alanlarından biri oldu.

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, hafta sonu gerçekleştirilecek üniversite sınavı öncesinde, bir yıl boyunca bu kütüphanelerde geleceğe hazırlanan öğrencileri ziyaret ederek gençlerle bir araya geldi. Öğrencilerle sohbet eden Başkan Güler, sınav hazırlıkları hakkında bilgi alırken, yaklaşan sınav için başarı dileklerini iletti.

BAŞKAN GÜLER: “AMACIMIZ MUTLU BİR KENTİN, MUTLU GENÇLERİ”

Gençlerin eğitim hayatlarına katkı sunmak amacıyla hayata geçirilen kütüphanelerin, modern çalışma ortamı ve sunduğu imkanlarla öğrencilerin önemli bir ihtiyacını karşıladığını belirten Başkan Güler, gençlerin her zaman yanında olduklarını ifade etti.

Öğrencilere sınavlarında başarılar dileyen Başkan Güler konuşmasında şu sözlere yer verdi:

“Gençlerimize faydalı olmak için şehrimize iki tane kütüphane yaptık. Burada onlara ders çalışma imkanı sunuyoruz. Amacımız onların başarılı ve memleketine faydalı bireyler olmaları. Bunun için yoğun bir çalışma içerisindeyiz. Burayı ziyaret ederek öğrencilerimize başarılar diledik. İstiyoruz ki mutlu bir kentin, mutlu gençleri olarak kendileri için en iyi meslekleri seçerek topluma faydalı olmaları”

“BAŞKANIMIZA BİZE SUNDUĞU İMKANLAR İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ”

Ziyaret sırasında öğrenciler de kütüphanenin sağladığı imkanlardan memnuniyet duyduklarını dile getirerek, kendilerine sunulan çalışma ortamı için Başkan Güler’e teşekkür etti.

Gençler şöyle konuştular:

“Diğer kütüphanelere baktığımızda çok fazla yaşam alanı yok. Sağ olsun Başkanımız Hilmi Güler bize çok güzel kütüphaneler hizmete kazandırdı. Burada hem ders çalıştık hem de keyifli zaman geçirdik. Her zaman burada çayımız, çorbamız bize ikram edildi. Donanımlı kütüphanelerde çalışma fırsatı bulduk. Başkanımıza gençlere verdiği imkanlardan dolayı çok teşekkür ediyoruz.”